Και αφού δεν έπιασε το Success Story, καθώς είναι και στα αγγλικά και καταρρίφτηκε από τους ίδιους τους Ευρωπαίους, η ομάδα αλήθειας της ΝΔ είπε να αλλάξει το τροπάριο σε ένα πιο ελληνικό σλόγκαν που βέβαια στο κοινό της ΝΔ (ηλικιωμένοι, τηλεορασάκιδες) μπορεί να αναβιώνει και αναμνήσεις από το πρόσφατο αντιδημοκρατικό παρελθόν της χώρας.
Νέα Ελλάδα λοιπόν και στροφή της επικοινωνιακής καμπάνιας προς το εσωτερικό της χώρας. Νέα, για να ικανοποιήσει τους νεοφιλελεδες δημιουργώντας τους την ψευδαίσθηση ότι θα αλλάξει κάτι. Ελλάδα για να ικανοποιήσει τους εθνικόφρονες. Και τα δύο μαζί για να θυμίσουν στους χουντικούς τις καταβολές της ΝΔ.
Μένει μόνο να περάσουν μερικοί μήνες μέχρι να ξεθωριάσει και αυτό, καθώς δεν μπορεί να δημιουργηθεί κάτι νέο από παλαιά και φθαρμένα υλικά… να ξεχάσουν και οι παππούδες και αυτό το σλόγκαν, μέχρι να βρεθεί κάτι καινούριο. Και η ζωή συνεχίζεται.
Σχολιάστε