Αναρτήθηκε από: Revma | 01/07/2013

Νέα Ελλάδα vs Success Story

Και αφού δεν έπιασε το Success Story, καθώς είναι και στα αγγλικά και καταρρίφτηκε από τους ίδιους τους Ευρωπαίους, η ομάδα αλήθειας της ΝΔ είπε να αλλάξει το τροπάριο σε ένα πιο ελληνικό σλόγκαν που βέβαια στο κοινό της ΝΔ (ηλικιωμένοι, τηλεορασάκιδες) μπορεί να αναβιώνει και αναμνήσεις από το πρόσφατο αντιδημοκρατικό παρελθόν της χώρας.

Νέα Ελλάδα λοιπόν και στροφή της επικοινωνιακής καμπάνιας προς το εσωτερικό της χώρας. Νέα, για να ικανοποιήσει τους νεοφιλελεδες δημιουργώντας τους την ψευδαίσθηση ότι θα αλλάξει κάτι. Ελλάδα για να ικανοποιήσει τους εθνικόφρονες. Και τα δύο μαζί για να θυμίσουν στους χουντικούς τις καταβολές της ΝΔ.

Μένει μόνο να περάσουν μερικοί μήνες μέχρι να ξεθωριάσει και αυτό, καθώς δεν μπορεί να δημιουργηθεί κάτι νέο από παλαιά και φθαρμένα υλικά… να ξεχάσουν και οι παππούδες και αυτό το σλόγκαν, μέχρι να βρεθεί κάτι καινούριο. Και η ζωή συνεχίζεται.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Kατηγορίες